Home >> Sports >> Τα σημάδια της μάχης

Τα σημάδια της μάχης

Ολυμπιακός v Άρσεναλ (0-1)

Το πέρασμα, η μετάβαση από μια συγκεκριμένη ρουτίνα σε μια άλλη είναι επίπονη και όσο ισχυρότερος είναι ο σκοπός τόσο περισσότερες και οι αμυχές μετά την τρικυμία.

Ο Πέδρο Μαρτίνς παρακαλούσε να τελειώσει νωρίς και αναίμακτα η μεταγραφική περίοδος του Ιανουαρίου. Το σχέδιο λειτουργίας μιας μηχανής, πετάχτηκε στα σκουπίδια επειδή τα οικονομικά οφέλη του χειμώνα, ενδεχομένως να ήταν περισσότερα από εκείνα του καλοκαιριού. Επιπρόσθετα, ο Σουντανί έμεινε εκτός ενώ δηλώθηκε, βαθμός επιβράβευσης, στην ευρωπαϊκή λίστα. Ο Τούρκος ζογκλέρ Μορ και ο Πορτογάλος Καφού είναι το πασπάλισμα της σκόνης στην πίτα, μήπως και ξαναφουσκώσει μετά την πολύωρη παραμονή στο φούρνο.

Βιβλιογραφία

Η Άρσεναλ με τον Ουνάι Έμερι ήταν ο εφιάλτης του παίχτη του στοιχήματος. Κοινώς, μια ανερμάτιστη ομάδα, δίχως κάποιο χαρακτηριστικό γνώρισμα αναγνωρισιμότητας. Ο Μίκελ Αρτέτα ενεργοποιήθηκε από τη βόρεια Αγγλία και τη στοργική αγκαλιά του Πεπ για να τακτοποιήσει την κατάσταση. Το μερίδιο της επιρροής στη Σίτι φάνηκε στα ξεσπάσματα των παιχτών για τις συνεχείς αλλαγές συστημάτων και τις αλλεπάλληλες δοκιμές, εντός αποδυτηρίων. Η Σίτι του Κόλπου είναι ένα θέμα για τα προσεχώς…

Ο Νταβίντ Λουίζ μέχρις σήμερα δεν έχει καταφέρει να εναρμονιστεί σαν δίδυμο ούτε με το Μουστάφι ούτε με τον Παπασταθόπουλο. Όταν έπρεπε να μείνουν ψηλά δέχονταν υπερβολικό αριθμό επιθέσεων και η κατάσταση δεν άλλαζε στη συνθήκη της άμυνας σε χαμηλά μέτρα. Ο Τζάκα, ουσιαστικά, ακύρωσε τη μεταγραφή του στη Χέρτα μετά τη συνομιλία του με τον Αρτέτα. Ο Νικολάς Πεπέ έγινε βασικό μέλος της ενδεκάδας. Υποδέχεται, πλέον, τη μπάλα στο τελευταίο τρίτο του γηπέδου για να δημιουργήσει και να περάσει τον παίχτη του με το διασκελισμό και την τεχνική του. Ο Ομπαμεγιάνγκ μετατοπίστηκε στα αριστερά με οδηγία να μπαίνει στην περιοχή λειτουργώντας ως δεύτερος επιθετικός, με το Λακαζέτ στην κορυφή. Ο Εζίλ, σε ρόλο δημιουργού πίσω τους- ο Γουίλοκ πήρε τη μπαγκέτα εχθές.

Ο Ολυμπιακός, μετά τον τραυματισμό του Φορτούνη πέρασε τους προκριματικούς γύρους και τους περισσότερους αγώνες των ομίλων, με δυάδα κεντρικών χαφ (Γκιγιέρμε και Καμαρά ή Μπουχαλάκη), το Βαμπουενά τύποις μπροστά τους, τον Ποντένσε δεξιά και το Μασούρα στο κυνηγητό του μπακ αριστερά ώστε να παρέχεται η δυνατότητα επελάσεων στον Τσιμίκα. Συνήθως, ο Γάλλος τραβιόταν στα δεξιά, συνεργαζόταν με το βραχύσωμο επιτελικό μέσο και σε μικρό χώρο μάζευαν σημαντικό όγκο παιχτών, καθαρίζοντας την απέναντι πλευρά για να βρει κατά το δυνατότερο, καλύτερη εκτέλεση ο Μασούρας ή μέσω της απαλλαγής, ο Αραμπί. Η συνταγή της Πέμπτης, πρωτοεμφανίστηκε στο Μόναχο το Νοέμβρη και είχε πρόταγμα “να πάθουμε τη μικρότερη ζημιά”. Η εγκαθίδρυση του μηχανισμού της λήθης κάνει καλή δουλειά!

Εργασία

H Άρσεναλ, προκειμένου να κρύψει τις αμυντικές της αδυναμίες παρατάχθηκε με τριάδα στην άμυνα. Ο Ομπαμεγιάνγκ στα δεξιά, θυμίζουμε τις δηλώσεις στη συνέντευξη τύπου του προπονητή της για την ακτινογραφία στον Ολυμπιακό. Με αυτό τον τρόπο, περιορίστηκε η ζητούμενη ένεση επιθετικότητας από τον Τσιμίκα. Ο Σεμέδο επάνω στο Λακαζέτ και ο Μπα να καθαρίζει οποιαδήποτε μπαλιά βρεθεί να κινείται ελεύθερη στο χώρο.

Οι Άγγλοι, αρκέστηκαν να παίξουν παθητικά και πίσω από τη μπάλα, πιέζοντας την ήδη προβληματική ανάπτυξη του Ολυμπιακού, κόβοντας τα χαφ από το κουβάλημα και αναγκάζοντας τους κεντρικούς αμυντικούς και κυρίως το Σεμέδο να σηκώνει το κεφάλι και να στέλνει διαγώνιες ψηλές πάσες για να σπάσει το πρώτο μπλοκ.

Ο Μπουχαλάκης για ακόμη έναν αγώνα υψηλής έντασης και ρυθμού δυσκολεύτηκε αρκετά στο πάρσιμο και χτίσιμο από χαμηλά. Επίσης, δεν ήταν σε θέση να καλύψει τα μέτρα ενός μέσου για να σχηματιστεί το απαιτούμενο τρίγωνο μεταξύ φορ, εξτρέμ και χαφ. Ο Γκιγιέρμε μετά τον τραυματισμό στην Τρίπολη, παρουσιάζει έλλειψη προσαρμοστικότητας σε σκληράδα και τρεξίματος με τη μπάλα. Άρα, συνολικά οι Πειραιώτες, ήταν σε δυσχερή αφετηρία για να φτιάξουν δομημένες στιγμές.

Έπειτα, ήρθε το δεύτερο ημίχρονο και οι πεταχτές ματιές στους δύο πάγκους. Ο Θεμπάγιος αντί του Γουίλοκ για περαιτέρω πίεση και μια πάσα στον κενό χώρο. Αργότερα ο Πεπέ, με γκολ και ασίστ το προηγούμενο Σάββατο. Κλειδώθηκαν οι δυο μπακ, παρά τις προσπάθειες και μάλλον οδηγίες του Μαρτίνς για ανεβάσματα του Τσιμίκα. Ο Φορτούνης, μια όαση ποιότητας, ήρθε για δυο λόγους. Αρχικά για να υπάρχει ένας ποδοσφαιριστής να κινείται ανάμεσα στις γραμμές. Να παίρνει τη μπάλα από τη μεσαία γραμμή και να τρέχει μαζί της. Κατά τη διάρκεια του δεύτερου μέρους, ο Βαλμπουενά, πλησίαζε τον Έλληνα αρτίστα μήπως παράξουν κάτι που στη ροή έμοιαζε δύσκολο και οι στημένες φάσεις πέριξ της περιοχής του Λένο, ελάχιστες συγκριτικά με τα πεπραγμένα του ελληνικού πρωταθλήματος. Δεύτερον, για να μεταφέρεται ταχύτερα η μπάλα, στο σωστό χώρο και χρόνο, χωρίς να παίρνει ύψος, στα ανεβάσματα του Ομάρ και του Τσιμίκα. Τελικά, το μόνο στοιχείο που δε βγήκε στο τακτικό πλάνο του Αρτέτα, ήταν η παρουσία του Μαρτινέλι. Η εξελιξη των πραγμάτων έδειξε πως λύθηκαν και τα προβλήματα μεταξύ του Ισπανού και του Γκεντοζί μετά τη διένεξη τους στο πλαίσιο του αγώνα με τη Νιούκαστλ.

Πάντως, επειδή η ελληνική ομάδα είναι καλά γυμνασμένη, είναι αρκετά πιθανό να παραμένει ανοιχτή η πρόκριση εφόσον δεν αναλωθεί ο σύλλογος σε αντιδικίες επικοινωνιακού και παρα-ποδοσφαιρικού περιεχομένου την ερχόμενη Κυριακή στη Θεσσαλονίκη.

Αναφορικά, τώρα, με την πιθανή παράξενη εντύπωση η οποία σας δημιουργήθηκε με τον εναλλακτικό τίτλο, σας διαβεβαιώνουμε ότι συνεχίζουμε να κρατάμε ασφαλείς αποστάσεις από στομφώδεις και πηχιαίους τίτλους, με πλήθος υπερβολών. Η στήλη, έψαχνε μονάχα μια δίοδο για να σας παρουσιάσει από το συγγραφικό παλίμψηστο του Μάνου Ελευθερίου, το τραγούδι αφιέρωμα στη μνήμη του Βαγγέλη Γιακουμάκη. Η μουσική και η ερμηνεία του Μίλτου Πασχαλίδη, ενώ συμμετέχει και ο Γιώργος Νταλάρας.

« Ό,τι διαλανθάνει της μνήμης αποτελεί αλήθεια»

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *